Alla inlägg den 30 april 2021

Av Florian Beck - 30 april 2021 21:00

Här i Östergötland uppmanas vi from idag o 2 veckor framöver att ha personlig lockdown.

Det var på tiden o man kan tycka man borde ta i så mycket mer vad gäller restriktioner!

Det ska könnas att vi är i lockdown!

Kan inte för mitt liv förstå varför man tex bara måste festa nu i Valborg .

Det pågår en dödlig pandemi runtoni världen !

Vad är det ni inte fattar med det?


Folk är sura o griniga o demonstrerar o det fattar jag inte heller!

Som sagt just nu pågår en dödlig o livsfarlig pandemi o det är inte läge att träffas o festa .varken inom eller utomhus!

När pandemin är över om några år kan ni det!


Jag har inte haft några som helst problem med att följa restriktioner under detta år 

Jag kan hålla ut i 10 år till om så vore!

Skärp er o håll ut!

Hörde att det ev ska öppnas för 500 personer senare i maj om allt går vägen!

Otroligt svindlande tanke!

Hujeda mig

Har ju vant mig att träffa så få människor som möjligt!


Skulle nog känna mig obekväm att gå på teater o konsert i framtiden!


Annars önskar jag er alla en fin valborgshelg!

Håll avstånd o håll ut så mycket ni bara kan så hoppas vi denna pandemi går över så småningom!






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards