Direktlänk till inlägg 16 maj 2021

Fire saga

Av Florian Beck - 16 maj 2021 08:27

Nu har SVT visar Eurovision filmen Fire Saga eller vad den nu heter.

Är ett stort Eurovision fan o då den hade premiär på Netflix förra året hade jag sett fram emot filmen.

Har inte Netflix o tänker ikke skaffa heller.

Vanlig tv gäller för mig.


Nåja hur var då filmen?

Inte bra alls tyvärr.hade lite förhoppningar att det skulle vara bra

Men så var inte fallet.

Det var det löjligaste jag nånsin sett

Inte ens cameoriller av div Eurovision kändisar räddade filmen

En riktig kalkon film

Gå inte och se den

Jag upprepar Se den INTE!

Välj .ngn annan film ist!

Enda som var bra var Molly sandens låt Husavik.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Florian Beck - 22 augusti 2021 18:14

Nuförtiden är det sällan man är på fest . Ja jag är fullvaccinerad men trots det extremt försiktig med att hålla avstånd osv. Är med i en FB grupp som träffas ett flertal ggr 8m året för tex julfest.fira nyår osv Den här helgen var det kräftski...

OS

Av Florian Beck - 1 augusti 2021 20:09

Just nu pågår OS i Tokyo. Brukar följa med stort intresse när det är i typ Europa o man kan följa spelen dagarna i ända.   Jag går ju inte upp mitt i natten för att följa vad som händer i Tokyo. Jag får vackert följa när det går på tv o radio...

Av Florian Beck - 29 juni 2021 13:46

Ni na ni na osv Har läst boken Kristi bruds skav av Josefine Frankner.   Man kan inte lämna ifrån sig boken man vill bara ha mer.   Det är dessutom bland de värsta jag läst nånsin.   Trodde att den sk Kristi brud var en from människa. ...

Av Florian Beck - 3 juni 2021 19:58

Jippijay  Företaget jag jobbar på skulle vi alla som var över 40 få vaccin mot covid. Det har iaf jag sett fram emot. Underbart att få slippa boka på nätet där det blir fullt på en sekund typ. Vilken glädje alltså! Men nu har vi fått veta a...

Av Florian Beck - 22 maj 2021 18:15

Efter 2 år är det återigen dags för Eurovision Denna gång i Rotterdam då 2019 års upplaga vanns av Duncan laurence med låten Arcade.   Äntligen får man lov att utbrista som den fantast jag är.   Allting började 26/2 1983 den viss Carola van...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards