Alla inlägg under juni 2021

Av Florian Beck - 29 juni 2021 13:46

Ni na ni na osv

Har läst boken Kristi bruds skav av Josefine Frankner.


Man kan inte lämna ifrån sig boken man vill bara ha mer.


Det är dessutom bland de värsta jag läst nånsin.


Trodde att den sk Kristi brud var en from människa.

På ngt sätt har jag gillat henne men inte efter boken.

Hur sjutton kan en som säger sig vara kristen behandla människor på detta vis!

Jag bara undrar.


Blev rejält arg o upprörd efter att ha läst den.


Ibland blir jag väldigt engagerad i en bok jag läst o detta är en sådan.

Kristi brud vars namn jag 7nte ens tänker nämna så arg är jag.


Det var mycket som inte stod rätt till i den församlingen kan jag då säga 

O alla kristna vet väl vad en Kristi brud är för ngt.

Tom jag vet men tydligen inte alla

Tack Josefine för att du skrev boken o hoppas du mår bra nu

Av Florian Beck - 3 juni 2021 19:58

Jippijay 

Företaget jag jobbar på skulle vi alla som var över 40 få vaccin mot covid.

Det har iaf jag sett fram emot.

Underbart att få slippa boka på nätet där det blir fullt på en sekund typ.

Vilken glädje alltså!

Men nu har vi fått veta att så kommer det inte att bli längre.


Vi får vackert boka via nätet vilket suger röv !

Vill ha Nu o inte nästa år liksom.

Detta får mig att fundera en hel del.


Vem som helst kunde väl räkna ut att det kommer bli brist på vaccin när miljarder människor ska vaccineras samtidigt.

O att Europa o rika länder prompt måste ha före fattiga länder.

De rika roffar åt sig som vanligt!


Varför måste allt ske så snabbt o just nu?

Varför kunde ingen räkna ut på förhand att det skulle bli brist på vaccin när Europa i första hand ska ha vaccin.?

Inte för att jag vet men jag killgissar att leverantörerna  oo5illverksrna  jobba häcken av sig dygnet runt för att vi i Europa måste skyddas 8 vaccineras.


Kan man verkligen inte vänta o bygga upp lager så att man har tillräckligt för människor?

Usch är så otroligt besviken på detta beslut.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards