Direktlänk till inlägg 16 maj 2021

Insta

Av Florian Beck - 16 maj 2021 07:58

Sen en tid tillbaka finns jag på Instagram.

Jo ni hörde rätt!

Blev medlem där för jag ville bara veta vad vissa kändisar hade för sig typ.

Hade inte ngt annat skäl typ.

Försökte vara så anonym som möjligt o tänkte sen radera mig.

Men glöm detta med anonymitet! 

Jag blev nästan genast hittad av folk.

O en kompis blev som en mentor då hen gav olika råd hur man skulle göra 


För en kändis verkar Instagram som ett jobb nr2 typ.

O det är ett otroligt hashtaggande i 10 rader där allt i alla ska nämnas o ingen är anonym verkar det som.

Alt ska upp på ytan.

Fått mycket bassni har att jag måste hashtaggar mer 

Tycker det är onödigt !


Ngt jag tänkt på är alla dessa vältränade människor som prompt måste visa upp sina perfekta kroppar.

Både män i kvinnor 

Lite flex o man får miljoner likes.

Ngn lagar mat o får 20 milj likes!

De vältränade tittar stint in i kameran o alla är de blåögda o blonda känns det som

O de måste prompt visa sig o glo in i kameran när de är vid ngn känd sevärdhet.

Själv är jag tvärtom jag vill se o fira sevärdheter utan mig i fokus.

Men alla är vi olika

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Florian Beck - 22 augusti 2021 18:14

Nuförtiden är det sällan man är på fest . Ja jag är fullvaccinerad men trots det extremt försiktig med att hålla avstånd osv. Är med i en FB grupp som träffas ett flertal ggr 8m året för tex julfest.fira nyår osv Den här helgen var det kräftski...

OS

Av Florian Beck - 1 augusti 2021 20:09

Just nu pågår OS i Tokyo. Brukar följa med stort intresse när det är i typ Europa o man kan följa spelen dagarna i ända.   Jag går ju inte upp mitt i natten för att följa vad som händer i Tokyo. Jag får vackert följa när det går på tv o radio...

Av Florian Beck - 29 juni 2021 13:46

Ni na ni na osv Har läst boken Kristi bruds skav av Josefine Frankner.   Man kan inte lämna ifrån sig boken man vill bara ha mer.   Det är dessutom bland de värsta jag läst nånsin.   Trodde att den sk Kristi brud var en from människa. ...

Av Florian Beck - 3 juni 2021 19:58

Jippijay  Företaget jag jobbar på skulle vi alla som var över 40 få vaccin mot covid. Det har iaf jag sett fram emot. Underbart att få slippa boka på nätet där det blir fullt på en sekund typ. Vilken glädje alltså! Men nu har vi fått veta a...

Av Florian Beck - 22 maj 2021 18:15

Efter 2 år är det återigen dags för Eurovision Denna gång i Rotterdam då 2019 års upplaga vanns av Duncan laurence med låten Arcade.   Äntligen får man lov att utbrista som den fantast jag är.   Allting började 26/2 1983 den viss Carola van...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards