Alla inlägg under augusti 2021

Av Florian Beck - 22 augusti 2021 18:14

Nuförtiden är det sällan man är på fest .

Ja jag är fullvaccinerad men trots det extremt försiktig med att hålla avstånd osv.

Är med i en FB grupp som träffas ett flertal ggr 8m året för tex julfest.fira nyår osv

Den här helgen var det kräftskiva i Valdemarsvik.

Innan jag boka så frågade jag mig verkligen om jag skulle utsätta mig för detta.

Jo då det gick bra vi var 9 ST o det var precis lagom med folk.

O avstånd höll vi.

Får se hur det blir sen om jag får covid eller ej!


Ngn alkohol förekommer inte son tur är.

Inte heller paparazzis som måste fota varenda sak man äter.

Nej här umgicks  vi på riktigt

Otroligt skönt faktiskt!


OS

Av Florian Beck - 1 augusti 2021 20:09

Just nu pågår OS i Tokyo.

Brukar följa med stort intresse när det är i typ Europa o man kan följa spelen dagarna i ända.


Jag går ju inte upp mitt i natten för att följa vad som händer i Tokyo.

Jag får vackert följa när det går på tv o radio när jag är vaken helt enkelt.

OS för mig är friidrott .simning skytte etc

De kan ta bort hästhoppning gymnastik i vattnet eller vad det nu heter.

In med bowling!

Det saknar jag!

I helgen tig vi ju äntligen guld o silver genom diskukastarna Daniel Ståhl o Simon Pettersson.

Följde hela tiden o det var en nervig historia minst sagt.

Men jösses vad glad jag blev!

Lite irriterad blev jag fick när de skulle visa andra grenar samtidigt

Lika glad blev jag idag när det blev världsrekord i damernas tresteg.

O när kinesen Su vann en semifinal på 100m på otroliga 9.83 sekunder.

Blev nog gladare än han!

Tänka sig en kines kanske vvinnero slår alla amerikaner!

Men vann gjorde en italienare vilket var minst lika kul!

O i höjd vann en annan italienare som blev alldeles till sig av lycka.

Blev oxå till mig av lycka!

Forza italia!

Älskar friidrott!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards